Evenementen

De Nieuwe Kerk in het centrum van Den Haag is een uitzonderlijke locatie voor de organisatie van onvergetelijke ontmoetingen. In een tijd waarin communicatie meer en meer via de digitale snelweg verloopt, is het juist bij de organisatie van een fysiek evenement belangrijk dat de daarvoor gekozen locatie voldoet aan al uw eisen en wensen.

De Nieuwe Kerk beschikt over twee grote zalen. De historische kerkzaal op de begane grond (450m2) voor congressen, feesten en diners tot 600 personen en het monumentale souterrain dat bijzonder geschikt is voor ontvangst- en pauzeverzorging of een informatiemarkt rondom een congres. In de Nieuwe Kerk worden zowel zakelijke- als particuliere bijeenkomsten georganiseerd.

De Nieuwe Kerk is goed bereikbaar zowel per auto als met Openbaar Vervoer. Er zijn ruim voldoende parkeergarages rondom de kerk en vanaf het Centraal Station is het circa 15 minuten lopen. Verschillende vier en vijf sterren hotels in de directe nabijheid bieden plaats aan gasten die rondom het evenement willen overnachten. Voor de verhuur en organisatie van evenementen is Taat & de Regt als exploitant van de Nieuwe Kerk uw professionele partner.

Neem contact met ons op

Heeft u vragen en/of opmerkingen? Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier, of bel met onze Accountmanager Wendy Steenvoorden 06-53186599.